Integracja PC z Windowsem 10 a Xbox One to także wymienność akcesoriów. Na komputerze użyjemy każdej wersji oficjalnego pada do Xbox One a'la plug & play, w tym także wysokiej klasy kontolera Elite, pozwalającego na wymianę każdego indywidualnego komponentu. Każde z urządzeń zadziała od razu, po automatycznym pobraniu sterowników z momentem podłączenia poprzez kabel USB do komputera. Natomiast w przypadku bezprzewodowego użytku, potrzebny będzie adapter, dostępny za około 90 złotych. Ponadto, do PC można podłączyć także najnowszą wersję sensora ruchu / kamery Kinect 2.0, pod warunkiem posiadania adaptera. Niestety jest on horrendalnie drogi - 199 zł w oficjalnym sklepie Microsoftu. Sama kamera oferuje rejestrowanie obrazu w 1080p i naprawdę dobrą jakość, a dodatkową zaletą jest niezwykle szeroki kąt widzenia soczewki.
Z kolei - w drugą stronę - w przyszłości Microsoft rozważa pełną integrację myszki i klawiatury na Xbox One, w tym także do gier, co na pewno umiliłoby życie w nadchodzącej strategii Halo Wars 2. Inżynierowie Microsoftu jednak zdają sobie sprawę z konieczności odseparowania użytkowników klawiatur i myszek od kontrolera przy rozgrywce sieciowej. Na ten moment obsługiwane są wyłącznie klawiatury USB (z touchpada nie skorzystamy), a funkcjonalność ograniczona jest wyłącznie do nawigacji po menu oraz pisania tekstu przy surfowaniu po sieci bądź komponowaniu wiadomości prywatnych, czy wpisów na kanale aktywności.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Ekosystem Microsoftu - Xbox i Windows 10