GeForce RTX 2060 OC vs Radeon RX Vega 56 OC: wydajność
Chociaż Just Cause 4 pod wieloma względami mocno zawiodło oczekiwania, to jednak gra ta zagościła na stałe w procedurze testowej, z uwagi na spore wymagania odnośnie kart graficznych oraz względnie duże zainteresowanie graczy. Dzieło Avalanche Studios napędzane jest przez autorski silnik Apex, zaś w temacie rozgrywki mamy do czynienia z podobnym schematem jak w poprzednich częściach, czyli sporą ilością wybuchów, destrukcji oraz kaskaderskich wyczynów, co - pomimo technicznych niedostatków - potrafi dać sporo frajdy. Natomiast Rise of the Tomb Raider stworzyło studio Crystal Dynamics i warto podkreślić jedną nietypową cechę tego tytułu. Mianowicie wspiera on zarówno techniki graficzne pochodzące od AMD (PureHair), jak i NVIDII (HBAO+ oraz VXAO). Przy czym VXAO możemy aktywować tylko i wyłącznie, jeśli ograniczymy się do DirectX 11, gdyż przejście na nowsze API skutkuje zniknięciem tej opcji.
Just Cause 4
Rise of the Tomb Raider
Uwaga: W grze Rise of the Tomb Raider zostały przeprowadzone dodatkowe pomiary, przy obniżonej jakości filtrowania anizotropowego, które ma duży wpływ na osiągi w tym tytule. Co istotne, przejście na AF x4 poprawia wykorzystanie jednostek cieniujących, przez co przewaga Radeona RX Vega 64 nad tańszym modelem nieco wzrasta.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Radeon RX Vega 56 vs GeForce RTX 2060 - test po podkręceniu kart