Test ray-tracingu w Call of Duty: Modern Warfare – wydajność
Zaprezentowane poniżej rezultaty zostały uzyskane, zgodnie z informacjami ze wstępu, w początkowym etapie pierwszej misji o nazwie Mgła wojny, w różnych rozdzielczościach oraz ustawieniach jakości oprawy graficznej. Ze względu na fakt, że w Call of Duty: Modern Warfare nie ma poziomów szczegółowości śledzenia promieni (ang. ray-tracing), które typowo znajdujemy w tytułach wspierających flagową technikę zielonego obozu, opcja ta była po prostu włączona lub wyłączona. Natomiast w temacie detali, w zasadzie jedynym przełącznikiem, który miał istotny wpływ na osiągi w wybranej lokalizacji, przy aktywnym śledzeniu promieni, był ten regulujący rozdzielczość mapowania cieni. Dla ciekawskich umieściłem także zrzut ekranu, prezentujący wybrane miejsce.
Miejsce testowe
Mgła wojny
Wyniki wydajności
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Rzut oka na śledzenie promieni w Call of Duty: Modern Warfare (2019)