Test ray-tracingu na kartach GeForce GTX: wydajność w grach
Metro Exodus to tytuł, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Najnowsza część popularnej serii autorstwa 4A Games to produkcja naszpikowana nowoczesnymi technikami. Nie zabrakło w niej DirectX 12, a także mocno promowanych przez firmę NVIDIA śledzenia promieni, zaprzęgniętego na potrzeby globalnego oświetlenia i okluzji otoczenia, oraz DLSS. Z oczywistych względów testy odbywają się bez drugiej z wymienionych technik (wymaga ona karty z rodziny GeForce RTX), w dwóch lokacjach o odmiennej charakterystyce. Zarówno mapa Morze Kaspijskie, jak i Tajga są naprawdę wymagające, jednak ta druga mocniej obciąża kartę, przez co w większym stopniu spadają jej zegary, z uwagi na limit mocy (ang. power limit). Poza tym relacje między generacjami Pascal oraz Turing układają się w nich zupełnie inaczej, toteż postanowiłem zamieścić je obie, gdyż nie ma sensu dywagować nad tym, która jest lepsza czy bardziej reprezentatywna.
Morze Kaspijskie
Tajga
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Test wydajności kart GeForce GTX w grach z ray-tracingiem